Varför Får Jag Inte Brev På Kivra?
Historik – 30 sep 2022 Just nu upplever användare problem med att registrera och avregistrera Myndighetspost, att avsluta Kivra och att skapa en Företagsbrevlåda. Felsökning pågår 29 sep 2022 Just nu upplever användare problem med att registrera och avregistrera Myndighetspost, att avsluta Kivra och att skapa en Företagsbrevlåda.
Felsökning pågår 1 juli 2022 Just nu kan du uppleva problem med att logga in på grund av ett tekniskt problem. Felsökning pågår 23 juni 2022 Just nu upplever vissa användare problem med att ta emot kvitton. Felsökning pågår.2 maj 2022 Driftstörning som gjorde tjänsten otillgänglig 20:07-20:11 5 april 2022 Just nu upplever iOS-användare med den senaste versionen av vår app problem med att se innehåll i vår tjänst, på grund av ett tekniskt problem.
Använd gärna vår webbtjänst istället.25 mars 2022 Just nu upplever vissa användare problem med notiser gällande kvitton. Felsökning pågår.24 mars 2022 Just nu kan du uppleva problem med att logga in på grund av ett tekniskt problem med BankID. Felsökning hos BankID pågår 24 mars 2022 Juts nu upplever vissa användare problem med notiser gällande kvitton.
- Felsökning pågår.17 mars 2022 Just nu kan du uppleva problem med att logga in.
- Felsökning pågår.13 mars 2022 Inloggningen fungerar som vanligt efter ett tidigare tekniskt problem.
- Vissa användare upplever problem med notiser om kvitton (fördröjning av notiser om kvitton och eller dubbletter av notiser om kvitton).
Ett fåtal kan fortfarande uppleva problem med vissa delar av tjänsten. Upplever du problem med tjänsten, vänligen testa igen senare.13 mars 2022 Just nu upplever användare problem med att logga in på Kivra. Vi jobbar med att lösa problemet så fort vi kan.13 mars 2022 Användare av appen kan uppleva problem med att komma åt brev när de loggat in på Kivra och klickat på en avsändares logotyp i överblicken på startvyn.
- Vi jobbar på att lösa problemet och hänvisar er tillsvidare till att klicka på “Alla brev” i toppmenyn i appen för att komma vidare in till breven.
- Alternativt logga in här på webbtjänsten.
- Vissa användare upplever även problem med att komma åt sina kvitton.
- Vi jobbar för att lösa detta så snabbt som möjligt.13 mars 2022 Söndag 13 mars mellan klockan 00.00-03.00 planeras ett driftunderhåll vilket kan orsaka att vår tjänst är tillfälligt otillgänglig.12 mars 2022 Under ett planerat driftunderhåll 12 mars uppstod ett tekniskt problem som orsakade problem med att logga in i vår tjänst.
Det orsakade även att vissa användare fick äldre kvittonotiser. Problemet är nu löst och tjänsten fungerar som vanligt igen.22 februari 2022 Just nu upplever en del användare problem med att logga in i Kivra. Vi jobbar med att lösa problemet så fort vi kan.13 oktober 2021 Just nu har vi tekniska problem med vår webbtjänst.
Vilket gör att vissa användare kan uppleva problem med att logga in. Tills vidare – vänligen använd antingen vår iOS- eller vår Androidapp för att komma åt din Kivra.18 augusti 2021 Just nu har vi tekniska problem med vår webbtjänst. Tills vidare – vänligen använd antingen vår iOS- eller vår Androidapp för att komma åt din Kivra.24 juni 2021 Vi upplever för närvarande driftstörningar i vår betaltjänst och jobbar på att lösa det så fort vi kan.9 juni 2021 Vi har för tillfället störningar i vår tjänst vilket kan innebära att det är svårt att logga in.
Vi jobbar på att lösa detta snarast.21 april 2021 Tillfällig driftstörning natten mellan onsdag 21 april och torsdag 22 april vilket innebar att användare hade problem med att logga in på tjänsten.24 mars 2021 Lördag 24 mars kl.7.00 – 14.00 genomför Bolagsverket service av sina system och det kan då förekomma störningar i deras e-tjänster.11 mars 2021 Swedbank och Sparbankerna har haft störningar i sina betaltjänster.9 mars 2021 Tillfälliga störningar i vår kvittotjänst.26 feb 2021 Störningar i Nordeas betaltjänst.23 feb 2021 Störningar i Swedbanks betaltjänst.4 feb 2021 Störningar i Handelsbankens betaltjänst.
Visa hela svaret
Contents
Är det problem med Kivra?
Om Kivra inte fungerar ska du först kontrollera att du använder den nyaste versionen. Du kan uppdatera appen till den nyaste versionen i appbutiken. Du kan också använda Kivra via webbplatsen kivra.fi oberoende av din enhet. Om Kivra inte fungerar ska du först kontrollera att du använder den nyaste versionen.
Visa hela svaret
När får man brev från Kivra?
Tryggt med Kivra för minderåriga – För att kunna registrera ett konto i Kivra som minderårig krävs vårdnadshavares godkännande. När samtycket är lämnat så fungerar allt som vanligt. Den registrerade börjar automatiskt få eventuell post och kvitton från anslutna företag till sin Kivra.
Visa hela svaret
Hur får jag post i Kivra?
Vadå, digital brevlåda? – Vår idé är att byta papper mot skärm. Dels för att det är enklare. Dels för att det är snällare mot miljön. När du skaffar Kivra får du post som vanligt – den byter bara skepnad. Du får brev, dokument och fakturor digitalt från anslutna myndigheter och företag.
Visa hela svaret
Hur får jag en digital brevlåda?
Har du ett aktiebolag, handelsbolag, kommanditbolag eller ekonomisk förening kan du skaffa digital brevlåda från Kivra, Digimail och Min myndighetspost. Är du enskild näringsidkare skaffar du digital brevlåda som privatperson. Du kan välja Kivra, Digimail, Min myndighetspost och e-Boks.
Visa hela svaret
Vad har hänt med Kivra?
Historik – 30 sep 2022 Just nu upplever användare problem med att registrera och avregistrera Myndighetspost, att avsluta Kivra och att skapa en Företagsbrevlåda. Felsökning pågår 29 sep 2022 Just nu upplever användare problem med att registrera och avregistrera Myndighetspost, att avsluta Kivra och att skapa en Företagsbrevlåda.
Felsökning pågår 1 juli 2022 Just nu kan du uppleva problem med att logga in på grund av ett tekniskt problem. Felsökning pågår 23 juni 2022 Just nu upplever vissa användare problem med att ta emot kvitton. Felsökning pågår.2 maj 2022 Driftstörning som gjorde tjänsten otillgänglig 20:07-20:11 5 april 2022 Just nu upplever iOS-användare med den senaste versionen av vår app problem med att se innehåll i vår tjänst, på grund av ett tekniskt problem.
Använd gärna vår webbtjänst istället.25 mars 2022 Just nu upplever vissa användare problem med notiser gällande kvitton. Felsökning pågår.24 mars 2022 Just nu kan du uppleva problem med att logga in på grund av ett tekniskt problem med BankID. Felsökning hos BankID pågår 24 mars 2022 Juts nu upplever vissa användare problem med notiser gällande kvitton.
- Felsökning pågår.17 mars 2022 Just nu kan du uppleva problem med att logga in.
- Felsökning pågår.13 mars 2022 Inloggningen fungerar som vanligt efter ett tidigare tekniskt problem.
- Vissa användare upplever problem med notiser om kvitton (fördröjning av notiser om kvitton och eller dubbletter av notiser om kvitton).
Ett fåtal kan fortfarande uppleva problem med vissa delar av tjänsten. Upplever du problem med tjänsten, vänligen testa igen senare.13 mars 2022 Just nu upplever användare problem med att logga in på Kivra. Vi jobbar med att lösa problemet så fort vi kan.13 mars 2022 Användare av appen kan uppleva problem med att komma åt brev när de loggat in på Kivra och klickat på en avsändares logotyp i överblicken på startvyn.
- Vi jobbar på att lösa problemet och hänvisar er tillsvidare till att klicka på “Alla brev” i toppmenyn i appen för att komma vidare in till breven.
- Alternativt logga in här på webbtjänsten.
- Vissa användare upplever även problem med att komma åt sina kvitton.
- Vi jobbar för att lösa detta så snabbt som möjligt.13 mars 2022 Söndag 13 mars mellan klockan 00.00-03.00 planeras ett driftunderhåll vilket kan orsaka att vår tjänst är tillfälligt otillgänglig.12 mars 2022 Under ett planerat driftunderhåll 12 mars uppstod ett tekniskt problem som orsakade problem med att logga in i vår tjänst.
Det orsakade även att vissa användare fick äldre kvittonotiser. Problemet är nu löst och tjänsten fungerar som vanligt igen.22 februari 2022 Just nu upplever en del användare problem med att logga in i Kivra. Vi jobbar med att lösa problemet så fort vi kan.13 oktober 2021 Just nu har vi tekniska problem med vår webbtjänst.
- Vilket gör att vissa användare kan uppleva problem med att logga in.
- Tills vidare – vänligen använd antingen vår iOS- eller vår Androidapp för att komma åt din Kivra.18 augusti 2021 Just nu har vi tekniska problem med vår webbtjänst.
- Tills vidare – vänligen använd antingen vår iOS- eller vår Androidapp för att komma åt din Kivra.24 juni 2021 Vi upplever för närvarande driftstörningar i vår betaltjänst och jobbar på att lösa det så fort vi kan.9 juni 2021 Vi har för tillfället störningar i vår tjänst vilket kan innebära att det är svårt att logga in.
Vi jobbar på att lösa detta snarast.21 april 2021 Tillfällig driftstörning natten mellan onsdag 21 april och torsdag 22 april vilket innebar att användare hade problem med att logga in på tjänsten.24 mars 2021 Lördag 24 mars kl.7.00 – 14.00 genomför Bolagsverket service av sina system och det kan då förekomma störningar i deras e-tjänster.11 mars 2021 Swedbank och Sparbankerna har haft störningar i sina betaltjänster.9 mars 2021 Tillfälliga störningar i vår kvittotjänst.26 feb 2021 Störningar i Nordeas betaltjänst.23 feb 2021 Störningar i Swedbanks betaltjänst.4 feb 2021 Störningar i Handelsbankens betaltjänst.
Visa hela svaret
Vilken är den bästa digitala brevlådan?
Vill du ta emot digital post från både offentliga aktörer och från företag väljer du Billo eller Kivra. Om du bara vill ha post från myndigheter, kommuner och regioner i din brevlåda väljer du Min myndighetspost. Billo. Kivra.
Visa hela svaret
Får man brev från polisen i Kivra?
Få din post digitalt Du kan få post om din ansökan om brottsskadeersättning till en digital brevlåda. Det är ett snabbt, säkert och miljövänligt sätt att ta emot post på. Det finns flera digitala brevlådor som du kan välja om du inte har någon. Oavsett vilken av brevlådorna du väljer får du din myndighetspost dit.
Visa hela svaret
Får inte mail från Kivra?
Blockerade epostmeddelanden från Kivra Vi använder en översättningstjänst för att hjälpa våra användare. Ursäkta grammatiska fel. Hej, JonatanHorvath! Tack för att du kontaktade oss! Mitt namn är Crislayne, jag är en Oberoende Konsult och en Microsoft-användare som du.
- Vänligen, tänk på att detta är ett offentligt forum och vi fungerar inte för Microsoft inte heller har vi tillgång till några användarkonton.
- Vi kan endast erbjuda råd baserat på vår kunskap och våra resurser som är tillgängliga från Microsoft.
- Jag är här för att hjälpa dig på bästa sätt jag kan och jag kommer att göra allt i min makt för att hjälpa dig! Enligt vad du rapporterade, jag förstår att du inte får e-post från en specifik avsändare i din inkorg.
För att bättre hjälpa dig, lämnar jag nedan några lösningsalternativ för detta problem, ber jag er att prova alla dessa förslag och låt mig veta resultatet.
– För att bättre hjälpa dig, validera din kontosäkerhetsinformation med hjälp av formuläret från länken nedan Microsoft Edge – Crislayne V.
– Jag föreslår att du följer instruktionerna i de processer som presenteras i ämnet “Jag fick inte ett mail någon som skickas till min Outlook.com konto” på länken nedan – Jag föreslår att du läser instruktionerna på länken nedan om hur du Söker Mail och människor i Outlook.com och försöka hitta dessa e-postmeddelanden- – Prova att använda olika webbläsare eller rensa cookies i din webbläsare.
- Cookies skapas av de webbplatser du besöker.
- De gör din onlineupplevelse enklare genom att spara surfdata.
- Så tänk på att, genom att rensa dina cookies, kommer din webbläsare att förlora dessa sparade data.
- Så här rensar du cookies i Internet Explorer – Hör av dig om du har ytterligare frågor.
- Det är viktigt för mig att se till att alla dina frågor besvaras och att du har en positiv upplevelse.
Ha en bra dag! Vänliga hälsningar Typ av missbruk Trakasserier eller hot Innehåll olämpligt för barn eller annat olämpligt innehåll Nakenhet Svordomar Piratkopiering av programvara Skräppost/reklam Virus/spionprogram/skadlig kod Andra brott mot användningsvillkoren eller regler för uppförande Utnyttjande eller exploatering av barn Trakasserier är allt beteende som har som avsikt att störa eller irritera en person eller grupp.
Hot omfattar alla typer av hot om självmord, våld eller skada mot andra. Allt innehåll med vuxet tema eller som på annat sätt är olämpligt för en community-webbplats. Alla bilder, länkar eller diskussioner som anknyter till nakenhet. Allt beteende som är förolämpande, oförskämt, vulgärt, skändande eller respektlöst.
Allt beteende som bryter mot licensvillkoren, till exempel att tillhandahålla produktnycklar eller länkar till piratkopierade program. Oönskade massutskick av e-post eller reklam. Länkar till eller befrämjande av virus, spionprogram, skadlig kod eller nätfiskewebbplatser.
- Annat olämpligt innehåll eller beteende som definieras av användningsvillkoren eller regler för uppförande.
- Alla bilder, länkar eller diskussioner som anknyter till barnpornografi, nakenhet hos barn eller utnyttjande eller exploatering av barn.
- Information (krävs): 250 tecken kvar Hade du nytta av det här svaret? Bra! Tack för din feedback.
Hur nöjd är du med detta svar? Tack för din feedback, detta hjälper oss att förbättra webbplatsen. Hur nöjd är du med detta svar? Tack för din feedback. : Blockerade epostmeddelanden från Kivra
Visa hela svaret
Vad tjänar Kivra pengar på?
»Nya tjänster kommer att behöva finansieras på något sätt« – I dagsläget är Kivra gratis för användare att ta emot brev. Intäkterna kommer ifrån de företag, och i framtiden myndigheter, som vill göra utskick digitalt till de kunder som valt att få sin post digitalt.
På frågan om Kivra i framtiden kommer börja kosta pengar för individen som tar emot post digitalt, eller kräva ett premium abonnemang för att man inte ska få reklam skickad till sig svarar Henrik Höglin att grundtjänsten, att ta emot brev och kvitton, kommer även i fortsättningen vara gratis för användarna.
– Exakt vilka tjänster Kivra kommer erbjuda i framtiden återstår att se. Nya tjänster kommer att behöva finansieras på något sätt. I fallet brev och kvitton görs det på ett sätt. I andra fall kan det göras på ett annat sätt. Tar vi Kivras företagsbrevlåda som ett exempel så finns en tjänst som användarna betalar för.
Tjänsten heter Kivra+ och gör det möjligt för företag att faktiskt få all sin post digitalt. Den post som fortfarande skickas på papper scannas och presenteras i den digitala företagsbrevlådan. Han är glad för att processen om ett ersättningssystem är igång. I dagsläget har företaget bara kostnader kring myndighetsposten då hanteringen kräver e-legitimation, vilket skapar en kostnad varje gång en person loggar in.
– Det har varit en fundamental byggsten som saknats, säger Henrik Höglin.
Visa hela svaret
Hur länge ligger brev kvar på Kivra?
De dokument som du laddat upp och som avsändare skickat till Kivra sparas tills du väljer att radera dem. Ett raderat dokument flyttas till papperskorgen, därifrån det försvinner efter 30 dagar eller när du själv tömmer den. Dokument raderas slutgiltigt när papperskorgen töms. Observera också att om du slutar använda tjänsten och stänger ditt användarkonto, så De dokument som du laddat upp och som avsändare skickat till Kivra sparas tills du väljer att radera dem.
Ett raderat dokument flyttas till papperskorgen, därifrån det försvinner efter 30 dagar eller när du själv tömmer den. Dokument raderas slutgiltigt när papperskorgen töms. Observera också att om du slutar använda tjänsten och stänger ditt användarkonto, så raderas allt innehåll på kontot efter 45 dagar.
Ladda alltså upp alla viktiga dokument på en plats utanför tjänsten före det.
Visa hela svaret
Vem ligger bakom Kivra?
Kivra idag – Idag använder över hälften av alla vuxna svenskar Kivra. Och tiotusentals företag och myndigheter skickar post via tjänsten. Vi samarbetar med Sveriges ledande leverantörer av brev och fakturor. Även kassasystem, lönesystem och bokföringssystem.
R 2020 är året då vi börjar ställa om från papperskvitton till digitala kvitton. Kivra har kopplingar mot alla bankkonton via Bankgirocentralen och är ett betalinstitut som står under Finansinspektionens tillsyn. Vi följer reglerna i dataskyddsförordningen (GDPR) och är en godkänd brevlådeoperatör av Mina meddelanden för att förmedla säker digital myndighetspost.
Idag ägs Kivra av 41an Invest (Karl-Johan Persson och Stefan Krook), FAM (Wallenbergstiftelserna), styrelse och personal. : Om Kivra – Digital post för en mer hållbar värld
Visa hela svaret
Har ingen brevlåda?
Sätta upp ny eller flytta en postlåda – Om du vill flytta en postlåda eller sätta upp en ny behöver du stämma av placeringen med PostNord. Kontakta vår kundservice för att komma i kontakt med det lokala utdelningskontoret. Om du flyttar eller sätter upp en låda utan att stämma av placeringen kan det leda till att din post inte delas ut.
Visa hela svaret
Måste man ha BankID för Kivra?
För att kunna logga in på Kivra behöver du ha ett Mobilt BankID. Här kan läsa hur du loggar in på en dator, med Mobilt BankID.
Visa hela svaret
Hur säker är Kivra?
Så behandlar vi din data – Du loggar in på Kivra med Mobilt BankID. Allt innehåll i din digitala brevlåda är krypterat och lagras säkert i våra system i Sverige. Allt innehåll som skickas är krypterat. Från överföring via SSL eller SFTP. Till att det lagras krypterat i Kivra.
Överföring från vår databas till webbläsaren/appen görs över SSL. Det krypterade innehållet kan öppnas användaren själv. Och de som användaren eventuellt valt att dela sin Kivra med. Dokument öppnas upp när användaren loggar in och läser upp ett dokument ur vår databas. Kivras kundtjänst har tillgång till viss information.
Exempelvis information om en användare har aktiverat betaltjänsten. Syftet är att kunna ge god service. Kundtjänstsystemet loggar allt som görs av handläggare på individnivå.
Visa hela svaret
Kan man ta bort Kivra?
Gör så här –
Logga in på Kivra Tryck på inställningar i menyn Klicka på avsändare Välj kategori: Brev Leta fram NSVA Avmarkera digital post från avsändaren. När detta är gjort får du din faktura som tidigare.
Om du skulle ångra dig och vill ha dina fakturor i Kivra är det bara att ändra inställningen. : Vill du inte längre ha din faktura till Kivra? |
Visa hela svaret
Varför har jag fått ett sms från Kivra?
Har du fått ett sms? – Kivra skickar SMS på uppdrag av kreditupplysningsbolagen, för att du snabbt ska få veta att det har tagits en kreditupplysning på dig. Genom att registrera dig på Kivra kan du läsa den direkt. Och kontrollera att informationen är korrekt. Vill du inte läsa den digitalt behöver du inte göra någonting, då skickas den till din folkbokföringsadress.
Visa hela svaret
Vad kostar Kivra privat?
Att skaffa Kivra är gratis och tar bara någon minut. Säg hej till ett smidigare liv!
Visa hela svaret
Vad kostar Kivra Plus?
Så skaffar du Kivra+ – Gå till Inställningar > Hantera tjänster > Kivra+ och följ instruktionerna i appen. Köpet görs i din appbutik, där hittar du också alla köpvillkor. Första 6 månaderna är Kivra+ helt gratis. Därefter kostar Kivra+ 20 kr/mån, så länge du själv vill. På så sätt får du chansen att prova på tjänsten i din egen takt. Självklart kommer resten av Kivra fortsätta att vara gratis för dig och alla andra användare. Har du inte Kivras app? Skapa konto
-
Visa hela svaret
- Digital omställning i Sverige Anna Bäck, vd, är både glad och stolt över att så många valt att använda Kivra.
- Hon menar att det finns flera förklaringar till att det gått så bra för Kivra: – Sverige är inne i en stor digital omställning på många fronter, där vi omprövar gamla sanningar.
- Vi genomlever den största digitala omställningen någonsin, skulle jag våga påstå.
- Våra användare uppskattar möjligheten att samla många viktiga dokument på ett säkert ställe, så att de kan komma åt dem var de än befinner sig.
- Som det där försäkringsbeviset när du är på lantstället, kvittot när du står på verkstaden eller covidbeviset på utlandsresan.
- Det skapar en trygghet och gör nytta just där och då.
- Ditt användarkonto i Kivra raderas efter 45 dagar, och därefter kan inga uppgifter eller sparade dokument återhämtas.
- Därför ska du överföra de dokument som du vill spara till ett annat ställe inom 45 dagar.
- Observera att när Kivra kontot stängs kommer de fakturor man tagit emot via Kivra att i fortsättningen anlända per papperspost.
- R 2020 är året då vi börjar ställa om från papperskvitton till digitala kvitton.
- Ivra har kopplingar mot alla bankkonton via Bankgirocentralen och är ett betalinstitut som står under Finansinspektionens tillsyn.
- Vi följer reglerna i dataskyddsförordningen (GDPR) och är en godkänd brevlådeoperatör av Mina meddelanden för att förmedla säker digital myndighetspost.
Hur många använder sig av Kivra?
Pressrelease: 5 miljoner samlar sina viktigheter i Kivra Publicerat 15 december 2021 Sedan starten 2011 har Kivra hjälpt Sveriges invånare, företag och myndigheter att bli mer digitala. Och nu har en ny milstolpe passerats. Idag står det klart att 5 miljoner svenskar samlar sina viktiga dokument i tjänsten. Detta innebär att över 60% av alla vuxna i Sverige använder Kivra.
På bara några år har Sverige blivit smartare, grönare och mer digitalt. Och det är en omställning som vi vill bidra till, inte minst i klimatfrågan. – Om vi tittar enbart på vår tjänst så tror jag att en del av framgångsreceptet är att den är enkel, trygg och tillgänglig.
Flera nya viktigheter i Kivra Fram till för cirka två år sedan var Kivra en renodlad digital posttjänst. Idag är vi ett hem för alla slags viktigheter, med plats för såväl digitala kvitton och lönebesked, som vaccinationsbevis. – Många tänker kanske fortfarande på Kivra som en digital brevlåda.
Även om det inte är fel, så är bara en del av vad vi är idag. Vi ska självklart fortsätta att anpassa vår tjänst för att vara den givna platsen för digital post, men lägger minst lika mycket krut på möjligheter för att själv kunna addera och agera på innehåll i Kivra. – Idag kan våra användare till exempel lägga till vårdkallelser i kalendern, betala sina fakturor, göra utlägg för kvitton och ladda upp egna dokument.
Det här är något vi vill fortsätta utveckla, med små och stora funktioner som förenklar för våra 5 miljoner användare och alla de som skickar, avslutar Anna Bäck. : Pressrelease: 5 miljoner samlar sina viktigheter i Kivra
Visa hela svaret
Vad händer om man har två digitala brevlådor?
Kan jag ha flera olika brevlådor? Som privatperson kan du bara ha en aktiv brevlåda för mottagande av digital post från myndigheter och kommuner. Som företagare kan du ha fler brevlådor. En brevlåda för dig som privatperson och en eller fler brevlådor för dina företag.
Visa hela svaret
Vill inte ha Kivra längre?
Logga in i din Kivra — Inställningar — Hantera hela din Kivra tjänst — Avsluta Kivra. Du får en bekräftelse per e-post när du stänger användarkontot.Därefter kan du använda tjänsten normalt och ta emot nytt innehåll i Kivra i 45 dagar. Om du ångrar dig under denna tid kan du återkalla stängningen av användarkontot i kontoinställningarna. Du får en bekräftelse per e-post när du stänger användarkontot.Därefter kan du använda tjänsten normalt och ta emot nytt innehåll i Kivra i 45 dagar. Om du ångrar dig under denna tid kan du återkalla stängningen av användarkontot i kontoinställningarna.
Vissa bolag kan ha en extra avgift på pappersfakturor.
Visa hela svaret
Vem ligger bakom Kivra?
Kivra idag – Idag använder över hälften av alla vuxna svenskar Kivra. Och tiotusentals företag och myndigheter skickar post via tjänsten. Vi samarbetar med Sveriges ledande leverantörer av brev och fakturor. Även kassasystem, lönesystem och bokföringssystem.
Idag ägs Kivra av 41an Invest (Karl-Johan Persson och Stefan Krook), FAM (Wallenbergstiftelserna), styrelse och personal. : Om Kivra – Digital post för en mer hållbar värld
Visa hela svaret